9/20/2022

shisha

Me te zbrit nga vetur pas parkimit, aty karshi shikoj tre a kater tavolina ne nje lokal, ku disa djem shume te ri pinin shisha, besoj keshtu thuhet, "pinin shisha"!? E pash se ne dy tavolina ishin nga dy vete, tek tjerat kishte nga nje, te gjith me nargilen perpara! Me beni pershtypje njeri qe me ra me shume ne sy, qe e thithte me endje, uzhivate me thone!

Normal i gjith momenti ndodhi per pak sekonda, deri sa mbarova pune dhe kur u kthevà pas pak aty ishin, bile njeri e ndrronte ose e shtonte dozen ndersa tjetri i mbante surlen, nuk e di a eshte termi adekuat.

E mendova ne vete, meqe mu duken shume te ri, ja edhe kjo eshte nje marifet, nje menyre si kenaqet rinija, nje eglenxhe, nje menyre e humbjes se kohes, nje pretekst per me hy n'filma. Nuk paragjykova asgje, as qe pata kohe as qe desha.

Me te hy ne vetur e medova, se si kurr nuk me ka bë kurioz shisha, nuk kam dasht as ta provoj. Bile, nuk e di pse, por sikur me eshte duke sikur bej haram, ne qofte se e pí.

Kete piKpamje ndoshta e kam egzagjeruar kur e kam mendu ne kontekst te asaj qe ka qene karakteristik ne te kaluaren, kur njerzit kan pí hashishin, kur kan çurat duhanin, e vese te ngjajshme qe me vone kane qene tipike per ata qe kana konsumuar lendet e tjera narkotike! Prandaj as qe do te doja ta provoj ndonje here.

Por çrendesi ka, e di se nuk eshte pune e madhe per askend se une e pinose nuk e pí shishen apo duhanin, me pak per ata djemt qe nuk e çajten koken se i verente dikush, me pak merziteshin per ate se kush cka do mendoj, as ne fund te botes nuk u ka shku mendja qe dikush sot per kete do shkruje ne blog, ata e benin qejfin e vet pa kokeren e merzis, por ama edhe une e bena t'ime, ... ose rujna Zot, kjo qe bej une dikuj i duket beter shishes, nuk i dihet, a!?

No comments:

FIFA