9/16/2022

puça i politikanve

E degjova mbrem ne interviste ne tv24, sot e pásh ne portalin Dosja, e njohi prej nje kohe, e kam gjyku e paragjyku, her jam pajtu e here nuk jam pajtu, krejtesisht ushtrojm veprimtari te ndryshme, thuajse shume pak gjera na bashkojn me z. Talat Xhaferin, aktualisht Kryetar i Kuvendit te Republikes se Maqedonise se Veriut.

Nuk do te doja, as kam mundesi te shkruaj per biografin e z.Xhaferrit, por thjesht do te shkruaj ketu komentin qe do mund ta beja ne portalin Dosja kur e kishi parashtru mundesin, "Pershkruani me nje fjale Talat Xhaferi"! Kete iniciative e kane ndermar tani me per nje kohe, ku parashtrojn mundesin te "pershkruhen" politikan te ndryshem te vendit.

Kuptohet ideja e kesaj iniciative, qe nuk do te doja te zberthje ate, prandaj edhe ne raste tjera nuk jam hamend a te shprehi mendimin, kam gjykuar se nuk ia vlen, por ne rastin sot, nuk u hamenda, sepse kisha cka te them, e qe do ta them ketu, ndoshta jo me nje fjale, por besoj me pak fjale.

Talat Xhaferi, sic po e theksoj vete mbreme ne iterviste, shume shpejt bene njezete vite qe eshte ne skenen politike, konkretisht si pjese e Kuvendit dhe ne disa poste qeveritare dhe akrualisht Kryetar Kuvendi.

E pra, me pak fjale, mund ta konstatoj se, Talat Xhaferi eshte aktualisht i vetmi politikan shqiptare ne Maqedoni, qe reflekton pervojen politike te akumuluar, qofte ne veprim apo ne manifestim. Pragmatik, praktik, politikan, i denje per detyren qe ka ushtruar! Me nje fjale, Talat Xhaferi, puça i politikanve!

No comments:

FIFA