10/21/2022

kandidat

Personalisht asnjehere nuk me ka ndodh te dale kandidat qe te ofrohem te zgjidhem ne zgjedhje per ndonje funskion publik. Ka pas ndoshta momente qe e kam mendu edhe momente qe me eshte ofru, por nuk ka ndodhe dhe gjithmon kam qene i vetedishem per mungesat eventuale te profilit qe ndoshta nuk i plotesoj kushtet qe te jeme me kapacitetin e plote ne nivelin e detyres dhe ne sherbim te plot te ati qe do te me zgjedhete eventualisht.

Nga ana tjeter, aty ku kam qene dhe ku jame me detyre, jame mundu qe me gjithe kapacitetin te jeme ne nivel te detyres, duke mos kursyer nga vetja pa asnje privilegjion ekstra pervec kenaqesise qe ofron fryti i suksesit te atij per te cilen je dedikuar me perkushtim, dhe kjo disi me ka mjaftuar.

Me shume gjase kjo do te jete me tutje keshtu sepse nuk jami edukuar qe te jemi nje mashtrues potencial nuk me kane rritur priderit te jeme tradhetar i fjales se dhene, tradhetar i shokut, jo besnik, jami i rritur me terbijen kur nena me thosht si femij, kur me jepte buke me sheqer, e me keshillonte "mos del te udha me buken n'dor, mos i shkone syni dikuj qe ska"!!! Jam rrit me nasihatin dhe bindjen, "mos se mbarre", "mos se gjynah", "nuk na ka hije ta bejsh kete apo ate" ... keshtu jam rrit edhe hic pishman nuk jam.

Prandaj i vetedishem per kete nuk mendoj se duhet te jete ndryshe, sepse keshtu duhet te jete rruga e njerzimit, rruga e hajrit qe mund ta trishton sherrin, edhe kur nuk je aty, kur do mund ta ndihmojsh te miren edhe nga distanca, edhe atehere kur nuk do jeshe me mesin e te gjalleve.

Madje edhe pse te gjallet ndoshta edhe mund te te harrojn, ama hajri vazhdon pa nderprere deri ne diten e gjykimit kur do qe te jete ajo dite. Insha'Allah, balle larte dhe shpinen drejt delalim para Zotit Absolut duke thirre, ja Allah shkarkoje drejtesin tende mbi neve, meshirohu mbi neve!

Ky eshte qellimi, vazhdojm per Xhennet!




No comments:

FIFA