8/25/2022

nahut

Me shkoj mendja, perpara prej fukaralleku, per ta shtu kafen, e perzienin me nahut. Me kujtohet ai proporcioni, nje kilogram kafe kur shkonim ta blujm "...vendoj njà 100 gram nahut", na porositnin!?

Une disi e mendoja ateher, se eshte pune luksi, pastaja per sherr fillova ta mendoj se e kane bó per ta shtú kafen. Ama, prap kishte prej atyre qe e thoni disi me marifet, "sun e pí kafen pa nahut"!?

Nahutin e di se e perdornin edhe per trajtime tjera, kryesish i blume, por une nuk e kam marr vesh si, ku e per cfar e kane perdore. Une vec e di se e kam perovu shijen e nahutit ne kafe e askund tjeter.

Tash une di se nese ke mbrri deri ketu ta lexojsh, llogjikosht te linden pyetja: "po ku i ka shku mendja te nahuti!?", edhe ketu edhe une me ty jam dakord, "ku m'shkoj mendja te nahuti!?"

Ndoshta te ai momentin kur, dikush porositen me muhanatllek, ne ndonje cafe pizzeri, me callem "...per mú ní kafe turke", ... vec kur e pres ta kushtezoj kamarierin, me: "mundesisht te jete e perzime me nahut?" ... e kjo do ishte kapaki!

No comments:

FIFA