4/01/2023

EHAD

Kur kam medituat per Zotin ne fazat e hershme te vetedisimit, kuptohet me kufizimet qe ka mendja e njeriut, natyrshem kam ngelur pa pergjigje ne pyetjet si duket, ku eshte po edhe dilema tjera naive qe kurioziteti me ka nxitur per ta perceptuar Zotin.

Me vone kur kam filluar te njihem me permbajtjet ne Kuran, vete Zoti na ka njoftuar se kesi soj kurioziteti ka patur edhe Musa a.s.!

"Kur Musai erdhi në kohën e caktuar dhe Zoti foli me të, ai tha: O Zoti im, shfaqu që të të shoh Zoti tha: Ti nuk mund të më shohësh! Por shiko në atë mal: nëse ai mbetet në vendin e vet, atëherë ti do të më shohësh Mua. E kur Zoti i tij iu shfaq malit, e thërrmoi atë dhe e bëri pluhur, ndërsa Musait i ra të fikët. Kur erdhi në vete, ai tha: I lavdëruar qofsh Ti o Zot! Kthehem te Ty i penduar. Unë jam i pari i besimtarëve!" (s07/a143 - Kuran)

Ky lloj kurioziteti, Zot te qofshim fale, nuk ka zgjatur shume, sepse pas leximit te keti ajeti para shume kohe, e kam kuptuar sakt se receptoret njerezor nuk jane te dizajnuar te perceptojn Madhnin e Allahut me asnje shqise! Ai eshte Nje, asgje Atij nuk i ngjan, gjithcka qe mund te imagjinohet apo paramendohet nuk eshte Ai, Ai eshte pa fullim e pa mbarim, Ai eshte burimi, Allahu i Lartesuar! I lavdëruar qofsh Ti o Zot!

No comments:

FIFA