8/31/2023

DEJA VU REALE

Ndonjehere kur kujtoj dhe rikujtoj te gjitha ato avantura qe kam lexuar ne romane te ndryshme, ne stripa apo edhe filma, sidomos kur ngjan te perjetoj ndonje sekuenc e ngjajshme ne jeten reale, ndodhen qe per nje cast te lirohet nje sasi e madhe e dopamines qe ne kombinin me adrenalinen manifeston ne akt mrekulline te jetes, ne fakt arsyen pse njeriut ne jete i eshte lene i lire vullneti qe te veproj!

Keta momente te vecanta ndodhin zakonisht kur jemi duke udhetuar ne vise qe ne perditshmeri rralle vizitohe. Ndodhin zakonisht ne momente kur ambienti apo panorama eshte mahnitese, ne vecanti kur fryma dhe sfida e momenit sherben per nxitur rikthimin ne kohe, ...e jashtezakonshem.

Perjetime monumentale te ketilla perjetohe edhe me fuqishem, kur nje memonet qe e perjeton ne jeten reale paraprakisht e ke enderruar, e ke deshiruar fuqishem, ke fantazuar per ate.

Une kam disa momente te tilla te imagjinuara, te deshiruara dhe perfundimisht te perjetuar! Qe me ka bere ta besoj per momentin si te vertet thenjen: "nese e deshiron dicka shume fort, ajo edhe do te ndodhe! Edhe pse pastaj perfundimisht une e kam besuar dhe e kam falemenderuar Zotin, qe ai moment eshte dhurat prej Atij, Meshireplote!

Nje prej momente te pa harrueshme eshte pa dyshim, vizita e vendeve te shenjta! Momente te ngjashme jane gjithashtu ngjitjet maleve dhe krahasimi me western aventurat e lexuara ne stripa apo edhe udhetumi ne kohe duke riperjetuar ndodhite e ndryshme historike qe kane ngjare kryesisht ne vistet tone.

Por sigurisht aty jane edhe shume e shume momente qe spikatin kujtesen dhe manifestoj nje far forme ate qe quhet deja Vu por kesaj radhe ne kohe rale, pa iluzion fare.

No comments:

FIFA