10/04/2023

MBUROJ

E tregon hoxha Irfan Saliu ne njeren prej hudbeve te tij qe e ka mbajtur ne njeren prej Xhumave, e tregon nje mesele qe shpesh here me kuntohet kur me del nje veshtersi dhe nga e njejta dal i mbrojtur! Kjo video sigurisht gjendet diku ne YouTube akoma!

Tregon hoxha (une do ta parafrazoj tregimin): "E kish pas marr nje here njeri djalin e vete te vogel ne Xhuma. Ne hutben e xhumas hoxha i asaj xhamise e kishte pas keshillue qe, kush e falen namzain e sabahut, ate dite do te jete i mbrojtur nga cdo e keqe per gjithe diten!

Voglushi e kishte pas kap kete moment dhe sa kishte shkuar ne shtepi ia kishte bó obligim nenes qe te nesermen ta zgjoj per namazin e sabahut!

Nena te nesermen e kishte zgjuat per namaz para agimit dhe djaloshi me perkushtim ishte falur! Kur merre edhe shkon ne shkoll, shkon i gezuar! Por, kur kerkon mesuesi te kontrolloj detyrat, djaloshit i kujrohet se nuk i ka bere detyrat e shtepise!!!

Kur merr mesuesi dhe fillon ti denoj femijet pse kane ardhur te pa pergaditur, djaloshi reziston qe mesuesi ta prek me dore duke i thene 'Nuk mund te me denoni Ju mua, sepse une e kam falur sabahun! ... hoxha ka thene, kush e falen sabahun ai eshte i mbrojtur nga cdo e keqe tane diten!', ... atehere mesuesi fillon edhe qeshen, duke e lene djaloshin pa e ndeshkuar!"

Me kaq kete mesele e mbyllen hoxha e shoqeruar me te qeshuara nga xhemati, nga ku nxjeret nje moral shume i madhe, ... me se paku une e kam marre kete moral, kur per cdo dite vertetohet se kur falim namazin e sabahut, sprovat jane te pakta, edhe nese jane ballafaqohen lehte! Elhamdulilah!


No comments:

FIFA